FANDOM

Droga krajowa nr 42 – droga krajowa przebiegająca przez Parzymiechy oraz Grabarze i Kleśniska. W Parzymiechach to ulice: Kasztanowa, Częstochowska i Wieluńska, w Kleśniskach - ulica Jaworska. Na terenie wsi znajduje się: 1,69 kilometra tej drogi w Kleśniskach, 2,83 kilometra w Parzymiechach i 1,02 kilometra w Grabarzach; na terenie gminy Lipie droga przebiega też przez kompleksy lasów państwowych. Droga krajowa nr 42 tworzy 4 skrzyżowania z nazwanymi ulicami w Kleśniskach i 8 skrzyżowań w Parzymiechach (w tym 3 z drogami powiatowymi - ulice: Częstochowska, Krzepicka i Chmielna). Na większości długości na tym terenie nawierzchnia drogi ma szerokość 6 metrów.

Bieg drogi poza Parzymiechami Edytuj

Cała droga krajowa nr 42 ma 274 kilometry długości. Łączy okolice Namysłowa (miejscowość Kamienna) z okolicami Starachowic (miejscowość Rudnik). Przebiega przez województwa: opolskie, śląskie, łódzkie, świętokrzyskie. Ważniejsze miejscowości na trasie drogi: Kluczbork, Gorzów Śląski, Praszka, Działoszyn, Pajęczno, Radomsko, Skarżysko-Kamienna, Starachowice.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki